Panna Kim
Administrator
Dołączył: 27 Kwi 2013
Posty: 333
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MaTo B124AP224 Płeć: Samica
|
Wysłany: Śro 14:29, 01 Maj 2013 Temat postu: Galactik Football |
|
Fabuła:
Serial opowiada o przygodach drużyny Snow Kids'ów - młodych piłkarzy pochodzących ze zlodowaconej planety Akillian. W Galaktyce Zaelion, w której mieszkają, co cztery lata odbywa się Turniej Galaktycznej Piłki Nożnej - Puchar Galactik Football. Biorą w nim udział reprezentańci z całej galaktyki. Nie jest to jednak zwykły turniej piłkarski. Każda planeta Galaktyki posiada pokłady magicznej energii - fluxa. Fluxy można używać tylko i wyłącznie podczas Pucharu, nad czym czuwa Stowarzyszenie Fluxa.
Flux
Flux to pokłady magicznej, potężnej energii charakterystycznej dla planety lub drużyny, która jest w każdym mieszkańcu danej planety. Energia jest na tyle niebezpieczna, iż musi podlegać stałej kontroli Stowarzyszenia Fluxa, które zezwala na jej nieograniczone użycie wyłącznie w meczach Pucharu Galactik Football. Każdy flux ma unikatowe i wyjątkowe cechy, a także różną barwę i poziom siły.
-Oddech Akillian, błękitny flux drużyny Snow Kids, Akillian oraz Red Tigers, znajdujący się na planecie Akillian. Zniknął w trakcie Wielkiego Zlodowacenia Akillian, piętnaście lat przed wydarzeniami I serii przez wybuch metafluxa. Pojawił się ponownie w zawodnikach Snow Kids. Zniknął także z Akilliana w czasie wybuchu Multi-fluxa w czasie Finału Pucharu w III serii. Poprawia ogólną motorykę ciała, może służyć jako tarcza. Jako jedyny z fluxów posiada możliwość przekazywania go między zawodnikami.
-Smog, czarny flux drużyny Shadowsów z Archipelagu Shadow. W II serii zniknął na pewien czas przez eksplozję pocisku z fluxami pobranymi ze Sfery. Polepsza kondycję, służy jako zasłona, umożliwia teleportację na małe odległości.
-Szarża, jasnoniebieski flux drużyny Lightnngsów. Umożliwia zawodnikowi bieg z prędkością światła.
-Metaliczny krzyk, żółty flux, znajdujący się na planecie Unadar, którego używają zawodnicy drużyny Rykers. Daje zawodnikowi ogromną siłę, wywołuje potężną falę uderzeniową.
-Ryk, ciemnopomarańczowy flux z planety Wamba, zwiększa szybkość i zwinność zawodników.
-Fala mózgu, jasnozielony flux drużyny Cyclopsów, który wywołuje silny ból głowy u przeciwnika.
-Żar Xenonu, uważany za najpotężniejszy w Galaktyce, zielony flux drużyny Xenons, poprawia siłę i szybkość, może zamrozić na pewien czas przeciwnika.
-Fala Hectonii - flux drużyny Elektras, jest jasnoniebieski i wygląda jak fala wodna.
-Metaflux, sztuczny, syntetyczny flux, niewykrywalny dla Stowarzyszenia Fluxa. Został stworzony przez prof. Labnora(Clampa) i prof. I'sona(Sony Blackbones) w labolatoriach Technoidu. Początkowo miał służyć jako flux drużyny Technoid, jednak Blaylock chciał go użyć do wywołania wojny. Poprawia szybkość i wytrzymałość, może upodobnić się do dowolnego fluxa, szkodzi zdrowiu zawodników. Początkowo jego posiadaczami byli Snow Kidsi, którzy oddali go przed półfinałem I serii.
-Multi-flux - połączenie fluxów wszystkich drużyn grających w Pucharze Paradisia w III serii. Wszczepienie go do jądra Paradisii spowodowało eksplozję na tej planecie i konieczność przerwania Pucharu i ewakuacji całej planety. Również jego eksplozja spowodowała wybuch na Akillianie i zniknięcie Oddechu. Posiadaczami tego fluxa była Drużyna Paradisia.
-Anty-Multi-flux - stworzona przez Clampa substancja, mająca zneutraizować Multi-fluxa. Połączenie jej z Multi-fluxem spowodowało jego zniszczenie i odebranie fluxa Drużynie Paradisii.
[link widoczny dla zalogowanych]
Snow Kids
(Thran, Ahito, Rocket, D'Jok, Mei, Tia, Micro-Ice)
Shadows
Elektras
Cyclops
Xenons
Paradisia (przez chwilę był tam D'Jok)
Piratsi
Rykers
Lightnings
Wambas
Post został pochwalony 0 razy
|
|